RS485/Ethernet

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:54:17 CET 2004

Zdravim,

Narozdil od Papoucha mame krome RS232 i uz tu 485 odladenou na cca 50 prodanych
kusech..
Vetsinou je na protokoly "otazka odpoved" lepsi pouzit UDP, pokud vam
na lokalni siti projde. Ma to vyrazne rychlejsi odpovedi..

Pokud jde o pristup na zarizeni pres virtualni port, je to cesta, ale
vetsinou zjistite, ze to je docela pruser.. Dochazi totiz k
nedefinovatelnym zpozdenim, ktere jsou vetsinou mimo timeouty
nastavene pro RS232..

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--