Fronty na MCU

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:17 CET 2004

>   Na tomto miste musim rict, ze webu jako je treba
>   http://www.bezstarosti.cz/ by melo byt vice. Tomu fakt neni co
>   vytknout.

Velice dekuji, ale vytknout by co bylo.

Uz prislo nekolik ohlasu na cerne pozadi a na tom hodne svitici
bila pismena, az prechazi zrak. Proste s tim bych mel asi casem
neco udelat, ale kdyz ten cas tak desne chybi ... Asi by bylo
nejlepe nechat nastaveni zobrazeni na uzivatelove defaultu,
ale docela se toho bojim, jak by to kde dopadlo.

Jinak ze negeneruji stranky, ale pisu je primo v HTML je asi
jen otazka zvyku - clovek, ktery pise nejvice v ASM, ma proste
k obycejnemu texteditoru velice blizko a mam alespon prehled
co presne delam a co tam chci mit a co ne. Nakonec jak to ma
vypadat mi rekl jeden kamarad, ktery primo prohlasil:
seznam veci na hlavni stranku a "opicarny" pryc a uz to bude
pro onu cilovou skupinu dobre (opicarny je nezajimaji) - tedy
neni to z me hlavy :).

Generovani stranek ruznymi programy bych ale neodsuzoval. Je spousta
lidi, co maji ostatnim co rici, ale proste pocitace nejsou jejich
hobby. A neprecist si o pekne konstrukci treba audio zesilovace
jen proto, ze autor neumi HTML, by byla skoda. Proto jsem si odvykl
stranky hodnotit podle vzhledu (i kdyz mam rad hezkou grafiku),
ale podstatny je obsah - tedy alespon pro toho, komu o neco
jde, ne jen si "zaklikat" :).

V kazdem pripade mne tesi, ze si ty stranky sve priznivce nasly
i presto, ze neni v mych silach udelat vice nez prumerne jeden
clanek mesicne a to si jeste asi fandim :).

--
Jiri Bezstarosti