kvalita CD mech. v audio pristrojich?

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik
Středa Březen 17 14:54:16 CET 2004

On Tue, Jan 28, 2003 at 10:29:55AM +0100, Min?? Petr wrote:
> kam ty lide tak spechaji, nevite ? Vy to CD musite mit vypalene do 2 minut ?

Asi jsem nezduraznil, ze tady vubec nejde o rychlost. Jde o to, ze si
proste koupim novy moderni vyrobek, a zajima me jak se vyporada
s poskozenym CD.
Je sice krasne, ze nove vypalene CD je cele bez chyby, ale co se stane,
az se vam skrabne. Ja se snazim byt opatrny, ale to je hned. Upadne vam
nejak blbe a bude skrable nebo jenom trochu zaprasene.

Proste ma-li CD ECC, kazdy slusny kus hardware ma pouzit vsechny
dostupne prostredky na ziskani korektnich dat. Jestli ta CD mechanika
fakt na to ECC kasle, pak je to proste sunt. Vubec nemluvim o tom, ze se
toci pouze jednoduchou rychlosti a nikdo po ni nechce, aby dodavala data
50x 150KiB jako je tomu u PC CD-ROM.
To by znamenalo, ze mechanika pro PC za cca 1kKc je proste kvalitativne
o rad lepsi nez mechanika v zarizeni za 5kKc.
To uz si pak fakt budu muset stavet MP3 player z PC jako Ti nadsenci na
Internetu.

No nic.

--
Zito