OT: Wireless KB

Jiri Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 14:54:15 CET 2004

Ahoj,

chci si koupit bezdratovou klavesnici. Nemate nekdo osvedceny tip ? Problem je v tom, ze jsem docela zpovykany (momentalne pisi ma klavesnici od Compaqu, co prisla se serverem a jsem s ni absolutne spokojeny - taktilne perfektni, robustni, tlacitka tam, kde maji byt - zadny Sleep tam, kde je normalne PageUp :-)). Bohuzel je dratova. S myskou jsem taky mimoradne spokojen - Logitech Cordless Optical Mouse - opticka, dost velka, dve tlacitka a rolovaci kolecko, nic vic nechci. O vikendu jsem zkousel Genius Wireless Twintouch Optical, ale neni to ono. Klavesnici bych snad prekousl, ale mys se dvema tlacitkama pod palcem jsem nerozchodil. Logitech Cordless Desktop Optical ma na mysi taky cele hejno tlacitek...
Diky za pripadne tipy.

Zdravim

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz