kde sehnat ATmega161L TQFP44 ?

jirka j.prachar
Středa Březen 17 14:54:14 CET 2004

1) Tak na 12V to nepredelate.
2)Zvetseni vykonu
 a)vymente tlumivku za mensi indukcnost. Ale musite ji vyrobit a navinout komplet znovu, a bude vetsi (jiny ferit)
nezapomente ze musi mit vzduchovou mezeru!
 b)Zaroven previnte budici trafo, zde muzete puvodni ferit ponechat. Vsechno, tedy indukcnost ad a) i vinuti budiciho trafa zmente ve stejnem pomeru, pro zacatek rekneme na .5
A kdyby to nechtelo zapalovat, tak zvetsete i ten kondik v rezonancnim obvode jak pisete.
Snad to ty tranzistory prezijou :-)
Lubor

----------
Od:	Petr Simek
Odesl?no: 	29. ledna 2003 7:04
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	Re: Zase usporky

On Tue, 28 Jan 2003, Petr Simek wrote:

> Jestli je to tak, jak se tu psalo - ze max proud urcuje presyceni toho
> budiciho trafa, mozna by slo premostit ten primar nejakym odporem aby

Mimochodem ted kdyz na to schema koukam, tak se mi to s tim trafem moc
nezda. Rekl bych ze se nemuze presycovat. Podle mne hodne dela ten
kondenzator 68n v serii s trubici ktery tim ze se casem nabije terminuje
ten proud. To trafo v te chvili prestane budit a dojde k obraceni napeti
a otevreni druhe vetve a vybijeni toho kondu 68n v protismeru. Kdyby to
prepinalo pri presyceni trafa v maximu proudu tak by ta tlumivka tlacila
proud do toho horniho tranzistoru v protismeru a to by mu asi nedelalo
dobre. Vypada to jako rezonancni menic. Asi by bylo lepsi zkusit zvetsit
ten kond 68n nez premostovat trafo.