Zavirovany mail server QUICK.CZ

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 14:54:13 CET 2004

> O vikendu jsem totiz rozchodil domaci sit a bohuzel jsem si neuvedomil, ze se mi zapne
> vazba sdileni souboru i na TCP/IP>Tel. adapter. No a nestesti bylo hotove.

   Tak tohle muze mit zapnuty jen sebevrah. Pri instalaci noveho sitoveho
adapteru (modemu) je nutne okamzite vypnout pro tento sitovy adapter
zrusit "Sdileni souboru a tiskaren v sitich Microsoft" a "Klient site
Microsoft"!!. Jinak si koledujete o problemy s virama, ztratou dat a
podobne.
   Problem je hlavne v systemech W98 a podobne, ktere nemaji zadne
zabezpeceni. A w2k jdou pry take lehce obelhat (nevim jak, slysel jsem
to od agentury JPP - jedna pani povidala).
   K pristupu na web staci mit zapnute "Protokol site TCP/IP" a NIC
jineho. Ani zadne NetBEUI (to je jeste nebezpecnejsi)!!!!

Miloslav Kazda
                             miloslav.kazda@volny.cz