Digi foto

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:12 CET 2004

Ted nedavno jsem narazil na nejakou jak win aplikaci, tak i "DOS" radkovou utilitku, ktera to umi pro radu beznych USB pripojitelnych fotaku.
Bohuzel muj Olympus C50 zrovna neni mezi temi stastnymi, kteri maji v sobe implementovan potrebny soft (ale hned jeho vetsi bracha C5050 ano), tak jsem to zas vyhodil a na link zapomel.
Pokud jsem to dobre pochopil, existuje nejaky pseudostandard ovladani fotaku, kterym se vetsina vyrobcu ridi. K tomu memu softu byl i nejaky OCX modul, ale myslim, ze to bylo za nejaky mrzky peniz.

Hledejte googlem neco jako: USB remote control digital camera a mel byste na to narazit.

				Jakub Serych