komunikace pres RS232 a WIN NT?

Skopalik Slavomir skopalik
Středa Březen 17 14:54:11 CET 2004

Mozna by pomohlo trochu vice informaci.
Pisi komunikaci pouze pod WinNT a Win2000, vzdy bez problemu.
Mozna bude spatne nastaveny defaultni pocet bitu, nebo parita, nebo neco
podobneho,
je dobre se vzdy zkonfigurovat DCB strukturu podle sveho.

	Slavek

> dobry den,
> mam napsany program pod Deplhi pro komunikaci pres seriovy port.
Nefunguje mi na 1 PC s WIN NT a 1PC s Win XP. Uspesne pracoval na jinem PC
s WIN NT a WIN 98. Digitalnim osciloskopem jsem odchytil sekvenci nekolika
bytu a zjistil jsem, ze z pocitacu, kde mi komunikace nefunguje je odlisna.