Ovladani krokace z PICa

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:11 CET 2004

Dobr? den,
29. ledna 2003, 13:41:43, napsal jste:

RB> dobry den,
RB> mam napsany program pod Deplhi pro komunikaci pres seriovy port. Nefunguje mi na 1 PC s WIN NT a 1PC s Win XP. Uspesne pracoval na jinem PC s WIN NT a WIN 98. Digitalnim osciloskopem jsem
RB> odchytil sekvenci nekolika bytu a zjistil jsem, ze z pocitacu, kde mi komunikace nefunguje je odlisna.
RB> Setkal jste se nekdo s podobnym problemem?
RB> Dekuji Roman Belohradsky

Co pouzivate pod Delphi k seriove komunikaci?
Ja pouzivam na komunikaci (RS232, RS485) jiz nekolik let Async
Professional od Turbo Power a zatim bez problemu (vetsinou programy
behaji pod W2K a WXP, drive W98).
Async Prof. je od vcerejska uvolnena na:
http://sourceforge.net/projects/tpapro/

--
S pozdravem,
 Karel