OT: utilita na opravu FAT

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:54:11 CET 2004

Vicek Radek wrote:
> Nemate nekdo odkaz na subj.? Podarilo se mi si rozzipovat na disk (W98) nejakej tureckej
> SW kterej obsahoval i soubor se zakazanymi znaky vypada nejak takhle: set%#;@.*&
>
> Kupodivu se normalne zapsal na disk, ale jiz nejde nijak odstranit.
>
> Nemate nekdo neco opravdu vyzkousenyho? Na uneti se toho da najit docela dost, ale nemam
> odvahu si to pustit na FATku disku.

Nortonuv Disk Editor, spusteny v DOSu.

Ovsem nejedna se o opravu FAT, ale spise o Directory. Ty znaky v nazvu
lze bud prepsat na ASCII (vcetne kopie nazvu v LFN zaznamu), nebo rovnou
oznacit soubor jako smazany ($E5 do prvniho bytu nazvu), s tim, ze z nej
pak pri dalsi kontrole disku vzniknou ztracene clustery.

--
Regards
           Petr Krc