Digi foto

Martin Pesava pesavova
Středa Březen 17 14:54:10 CET 2004

Starsi fotaky pripojitelny pres seriak presne tohle umely. Nekde mam
jeste hafo informaci o protokolu a dokonce i vlastni implementaci v
DLLku (psanou v Delphi - mam i SRC). Ale pro USB netusim. Jestli se
nepletu, tak vetsina podporuje nejakej standard ukladani na pametovy
karty a tudiz, kdyz se pripoji fotak k PC, tak se to pro PC tvari
jenom jako ctecka ty karty. Ale mozna se pletu, nevim ...

--
Best regards,
 Martin                            mailto:jimx@volny.cz