Ovladani krokace z PICa

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:08 CET 2004

On Thu, Jan 30, 2003 at 11:22:52AM +0100, Martin Pesava wrote:

> Ale houby, jsem na pevny lajne uz pres rok bez FW a nikdy jsem nemel
> zadnej problem. Proste jenom nemam povolenou sit MS na sitovku, kazdou
> chvili stahuju nejnovejsi zaplaty ... atd. Nedavno jsem dokonce smazal
> i Antivir, pze jsem ho mel docela dost dlouho a nikdy nezasahoval a
> presto jsem mel komp v pohode, takze jsem si rekl, ze je to dalsi
> zbytecnost zpomalujici komp. Zatim jsem bez nej mesic a stale v
> pohode :)
>  Martin                            mailto:pesavova@volny.cz

Je trochu rozd?l, pokud se p?ipojuji jenom se samostatnou stanic? nebo
na n? m?m nastaveno i n?jak? sd?len?. Vzhledem k tomu, ?e ve sv? dom?c?
s?ti provozuji i HTTP server s PHP, MySQL, proxy, DNS a DHCP, tak je snad
pochopiteln?, ?e firewall pou??v?m. Nezd? se mi, ?e by m? firewall n?jak
zdr?oval. Sp??e naopak, filtruje ne??douc? pakety co nejbl??e vzniku a
aplikace maj? jednodu??? pr?ci. ?to?n?k nedostane ??dnou odpov?? a po
n?kolika timeoutech to vzd?v?.

Antiviry jsem doma nikdy nepou??val, pova?uji je za zbyte?n? pl?tv?n?
financemi i v?konem procesoru. Obvykle sta?? p?estat pou??vat MSOE,
proto?e na n?j se soust?e?uj? ?toky vir? a ?erv?. Pou??v?n? jin?ch
po?tovn?ch klient? (a vlastn?ho rozumu) v?razn? sni?uje riziko n?kazy.

Kit
--
Ing. Vlastimil Posp?chal
http://www.hoteldrnholec.cz