Aky C prekladac pre AVR kupit

Robert Vida vidar
Středa Březen 17 14:54:07 CET 2004

On Thu, 30 Jan 2003, Vaclav Danecek wrote:

> Mily auro , tot je hovadina, jelikoz televize je napajena pouze
> dvouvodicove, a co se vf ruseni tyce, jsou dy dva privodni draty vicemene
> rovnocene, takze si muze kroutit zasuvkou od TV jak chce, a nic se v
> podstate nezmeni !

Zdalo by se , ale ja bych taky radil pro zacatek vyzkouset to co rika
auro. Mel jsem rozebranou TV ktera mela 2vodice privod, obal byl cely z
izolujicich materialu. Vevnitr mela kovove sasi ktere slouzilo jako
pracovni zem a ktere bylo primo spojene s jednim z napajecich vodicu. Aby
to nikoho nezabilo na antennim vstupu tak ten konektor byl pripojen pres
dva 1n5 VN kondenzatory na sasi a vstup tuneru. Takze pri spravne natocene
vidlici bylo na sasi 220V a lezlo ven pres 1n5 kondy na antenni vstup.

Coz neni nic tragickeho z hlediska bezpecnosti ale pri spojeni s pocitacem
ktery ma kovovy obal a je poctive zemneny a TVvstup pripadne videokarty
taky, tam pak tim koaxem tece pres ty kondy vyrovnavaci proud ve stovkach
uA, coz muze vzajemne ruseni zpusobit.

Ta TV nemela zadne SCARTy a podobne vylomeniny, dnes se to asi dela jinak,
ale kdoz vi :-)