Motorola ASM

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 14:54:06 CET 2004

//Muzu Vas ujistit, ze jsem mel v ruce uz dost zarizeni se znicenym SN75176
//(lepe receno byly prave znicene jeho linkove vstupy)... Stacilo
//treba pobliz
//svaret el. obloukem a uzemnit se trosku jinde, nez u svarovaneho predmetu.
//
//Jirka

To mi sice pripada jako extrem, ale stat se to v objektu muze.
Asi na to budu muset pamatovat, ten objekt, kam to bude urceno ma dosti
sileneho technickeho spravce.
Ale TI nabizeji i pro 10kV, tak by to snad mohlo pomoci?

Marek Pavlu

---
Avast: Odchoz? zpr?va vyhodnocena jako ?ist?
Datum a ?as testov?n?: 30.1.2003 21:27:44
Datum virov? datab?ze (VPS): 15.1.2003
Avast! antivirus od Alwil Software

Avast32 (VPS 15.1.2003): zprava neobsahuje virus