Jakym zpusobem muze odejit PIC?

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:54:03 CET 2004

Ten Code Protect si myslim je asi tutovka. Nicmene jeste
jsem ten PIC nemel venku. Zatim zkoumam kam co vede. Ten
plosnak vypada asi tak, ze si nekdo dal za cil pokrejt
soucastkama (vesmes odporama a kondikama) desku o rozmerech
400x120mm - fakt tam neni kam plivnout.

Pokud na nic neprijdu tak ji asi necham lezet a pockam zda
se neobjevi nejaka jina ta sama UPS s dobrym PICem odesla na
neco jineho. Prinejhorsim zbastlim neco sam bo to trafo na
ten menic je tam fakt pekny a bedna je vlastne hotova.

RadekCX

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG