Nekolik otazecek (uz zase :)

Saša sasa.dvoraku
Středa Březen 17 14:54:00 CET 2004

>  1. je pro programator (PonyProg) lepsi pouzit obycejne patice, nebo radeji
> precisni ?

U jednoduchych programatoru, kdyz uz nepouziju ZIF, davam
patice obycejne a to z duvodu, ze kdyz je IC novy, ma piny roztazeny
sikmo od sebe a kdyz ho chcete dat do precizni patice, potrebujete
vyvody srovnat presneji, nez do patice obycejne.

Dale sila nutna k vytazeni z obycejne patice je nizsi, nez k vytazeni
z precizni, protoze do te se hranaty vyvod vylozene zarizne do kulate
diry a kdyz se IC poradne do ni zamackne, aby dobre kontaktoval,
vytahnout ho znamena IC vice pri vytahovani mechanicky namahat.

Mozna bude mit nekdo jiny nazor, ale mne se osvedcilo pouzivat,
tam kde se neco porad vklada a vytahuje, patice normalni.
Pokud pak ma byt v necem neco opravdu solidne (kdyz se na tom
nedela to, ze se to porad vytahuje, ale je to tam roky a patice
je jen pro moznost to pripadne vytahnout), precizni patice
se muze vypaltit. Kdysi se mi dostalo do ruky par obyc. patic,
ktere normalne po case zkorodovaly a to tak podivne, ze vznikl
prechodovy odpor mezi pinem patice a pameti v takove velikosti,
ze obcas se z pameti precetlo s chybami. Ale asi to byla jen dodavka
nekvalitnich patic, od te doby se mi to uz nestalo (a je to uz
taky par let, co jsem ty "korodujici" mel tu smulu pouzit :) ).

--
Jiri Bezstarosti