Pajka + slabe draty + dratky z backpanelu ?

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:53:56 CET 2004

I na ceny u vyrobce jsem koukal a nevypadaly zle, ale abych
pouzival nejakeho "exota", ktery se asi bude u nas spatne
shanet (pokud ne, tak bych rad znal distributora, ktery je opravdu
ma skladem, ne jen na papire (v CR) a nizsi ceny MCU si jiste
utect nenecham), kdyz potrebujete obcas par kousku litat
od certa k dablu a prosit a skemrat - to radeji opravdu pouziju to
co koupim u nas v kazde "drogerii".

Prece jen uz jsem se naucil jednu vec. Kdyz si hraju, koukam
na veci o kterych si u nas mohu nechat hezky zdat, nebo proste
trochu ocesat svuj soukromy rozpocet treba dovozem, protoze
tam mi ani pul roku dodani problem nedela, proste nez to prijde
si pohraju s necim jinym. Ale kdyz je to pro praci, pak dostupnost
na trhu je takrikajic veci jednou z prvnich, hlavne v pripade,
ze nejde o 1000ks :).

Proto ta ma reakce, tedy jestli pouzivani techto chipu u nas treba
i pro mensi projekty, neni nadelanim si do vlastnich bot :).

--
Jiri Bezstarosti