"RS232 cable free"

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:53:55 CET 2004

Primo o nejakem zarizeni nevim, ale pokud byste byl ochotny trochu bastlit tak se vyrabi
UHF moduly 433MHz primo s rozhranim RS232. Alespon co jsem se dival tak by to asi
znamenalo jen upravit urovne lezouci z COMu toho zarizeni.

Urcite je distribuuje f.Enika.

Ted jsem se dival na jejich WWW a nasel jsem tohle, ale nevim kolik to stoji:

Modul WIZ2-434-RS/RSB
WIZ 2 je p?enosov? modul pro poloduplexn? bezdr?tov? p?enosy dat na frekvenci 433,92 MHz.
P?enosov? rychlost je voliteln? mezi 9600, 19200, 57600 a 115200 bps. P?i zapojen?
master/slave m??e b?t na jeden master modul napojeno a? 255 slave modul?.

Technick? ?daje:
Nap?jec? nap?t?: 9 a? 15 VDC
Nap?jec? proud Rx-Tx: 20 a? 30 mA
Vf v?stupn? v?kon: max. 10 dBm
Pracovn? frekvence: 433,92 MHz
Rychlost vys?l?n? dat: 9600 a? 115200 bit/s
Pracovn? teplota: 0 a? +70  C
Rozm?ry: 68 ? 130 ? 30 mm

RadekCX