Zvaracka so spinanym zdrojom

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

muzu vedet jaky to byl typ a kde se da koupit za tech 7000kc, uvazuji zrovna
o koupi. kolik tech elektrod 3mm,muzu za sebou " vypalit " a jaky nejtenci
plech s tim jde varit ?
tomik.

-----Original Message-----
From: Vicek Radek [mailto:vicek.radek@ozjc.cpost.cz]
Sent: Tuesday, February 04, 2003 12:42 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Zvaracka so spinanym zdrojom

Ja chapu, ze jste si chtel treba dokazat, ze tu svarecku dokazete postavit,
ale ja jsem
asi pred rokem kupoval svareci invertor asi za 7kKc s plynulou regulaci
5-90A a cele to ma
rozmery odhadem 400x250x150mm a vazi to cca 1,5kg. Ma to i popruh a muzete
to mit (diky te
vaze) hozene pres rameno jako tasku.
Umi to bez problemu 3mm elektrodu a je to fakt pozitek s tim svarovat.
Je to v kufriku s kuklou, kartacem a kabely.

Vzhledem k Vam uvedene cene soucastek mi to nepripada jako prilis lukrativni
cinnost
zvlast pokud se vam podari neco odpalit v ramci experimentu.

RadekCX