Zvaracka so spinanym zdrojom

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

> Tie kondenzatory sluzia na usmernenie napatia pre
> mostik do primaru.

Snad bych to nazval pokusem o fitraci, ale ober z toho ss napeti
je podle meho odhadu asi tak 10 A, nemaji podstatnejsi vliv.
Lepsi by bylo mozna pouzit tlumivku a kondenzatory az za ni (LC clanek).

> Ano striedavym prudom sa zvarat da, ale koli kvalite
> zvarov a jednoduchosti prace je jednosmer. prud ovela
> lepsi. Hlavne je to vydiet v nutenych polohach, je
> rozdiel ak ma clovek nad hlavou nieco zvarit
> jednosmernym alebo striedavym prudom.
> Nezanedbatelna je aj moznost vacsieho vyberu elektrod.

Samozrejme, to nezpochybnuji, jen namitam, ze ty kondenzatory temer nemaji vyznam,
ze by to proste na 3f fungovalo i bez nich.
Na druhou stranu nemohou uskodit a pri malich svarovacich proudech by mohli teoreticky pomoci.

	Slavek