Zvaracka so spinanym zdrojom

koli pl koli_pl
Středa Březen 17 14:53:54 CET 2004

Myslim, ze doslo k nedorozumeniu.3f som myslel na
napajanie zvaracky. V usmernovaci sa to skonvertuje na
cca. 600V jednosmernych, ktorymi sa napaja mostik. Na
vystupe je len "jedna" faza usmernena 2 diodami.
Tie kondenzatory su potrebne, nakolko usmernovacie
diody na usmernenie 3f (myslim na prim. strane)
potrebuje nejaky cas na prepolovanie. Pocas neho musi
byt napajanie zabezpecene.

Nejde tu o klasicku 3f zvaracku ale o "skoro" spinany
zdroj" napajani 3f 400V.

Palo