velke trafo-proudovy puls

Pavel Kudrna Pavel.Kudrna
Středa Březen 17 14:53:52 CET 2004

V zasde ano - jako cerna/bila. Pokud videosignal upnete, muze tvarovac dat byt pouhy komparator s pevne nastavenou hodnotou komparace.

Obvykly bodovy kmitocet je kolem 13MHz, ale teletext chodi na rychlosti IMHO asi 1.1Mbps. Kdyz se mrknete do pdf-ka k nejakemu TTX svabu (treba philips je dela), tak tam najdete presnejsi popis. Zevrubny popis byl take v nejake starsi priloze AR (-10 let..?) venujici se prave prijmu TTX na pocitaci anebo je v knize Televizni technika (tam je kolem videosignalu snad uplne vsechno ;-))

Jirka Naprstek

http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php

Reklama:
Darujte k Valent?nu Modr? z nebe od Orionu. Po?lete zdarma valent?nsk? p??n?, loga a melodie na mobil !
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=42383%26url=http://www.orionmodreznebe.cz