brum 50 Hz

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:53:51 CET 2004

Zdravim konferenci,
Dostal jsem skvely napad, pripojit ext. aux. vstup k autoradiu tak, ze bych
emuloval CD changer. Necekal jsem, ze bude nejaky problem sehnat info. Ale
to jsem narazil...
Nema nekdo nejake odkazy na tuto problematiku?
Zda se mi, ze to neni moc standardni, ale vzhledem k provedeni redukci zase
asi ne moc nestandardni (vesmes jen draty s ruznymi konektory).
Konkretne mam radio PHILIPS DC459, ktere ma 10 pin ISO konektor, existuje
dratova redukce pro cdc DC206 (nebo tak nejak) s DIN8.
Dale jsem zjistil, ze je bezny DIN13, k tomu je nejcasteji uvadeno zapojeni
pinu.
Z kusych informaci mam priblizne zapojeni konektoru, komunikace je zrejme
I2C.
Nevi nekdo alespon, jak se identifikuje, ze je cdc pripojen? Na konektoru je
nejaky signal, na ktery se privadi +4V. Staci to, aby se prepnuly vstupy
(asi ne), nebo aspon radio zahaji komunikaci?
Nejak se mi nedari sehnat popis protokolu, ani k jinym zarizenim...
Asi by se hodilo i vyuzit prikazy pro ovladani cdc.
Dik za kazde info.