Tranzistorove pole?

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:53:50 CET 2004

S ubytkami pocitam, do plusu pri +5V nie je kriticky, pri +12V pouzijem
patricne vyssie napajanie, aby som mal 12V +/-0.5V za spinacom
(7812-tku "podlozim" diodami). Ubytok pri spinani zeme do 1V je
akceptovatelny, takze budem musiet preverit na vzorke, aka bude
skutocnost. Verim, ze vyhovie ULN2803, predsa ma 8 tranzistorov a lepsi
pinout oproti 6-nasobnemu 7406.

>pro spinani do plusu UDN2981A
>15ks UDN2981A v DIL pouzdru muzu prenechat
Ano, nasiel som info: TD62783AP = UDN2981A a na Slovensku ich maju v
SOS, tak si ich objednam. Za ponuku dakujem, ale nechcem Vam robit
starosti s posielanim z Ciech na Slovensko.

Na zaver este raz vsetkym dakujem za rady.

miro