Rychlonabijacka na NiMh

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:53:50 CET 2004

Ja tenhle obvod pouzivam na nabijeni jak NiMH tak NiCd a je to naprosto bezproblemu.
Prakticky kazdy den na ni nabijim aspon jednu sadu baterek a funguje naprosto spolehlive.

Spis se stava, ze vypne z nejakeho duvodu predcasne. Ale to se deje jen u jednech baterek
konkretne GP1800 NiMH. Jinak pouzivam Sanyo baterie a ty jedou OK.

RadekCX