CD changer podruhe

Tomas Chvatal tchvatal
Středa Březen 17 14:53:49 CET 2004

>     Zm?na radia nep?ipada v uvahu, je to OEM s ovladanim na volantu a
> displejem na palubce. Asi tam budu muset dostat sign?l jinak.
> Nev? n?kdo jak ud?lat/sehnat kvalitn? stereo FM modul?tor? P?es kazetu by
> byla na houby kvalita.Uvnit? se mi moc ??ourat nechce, ale asi se tam
> podrobn?ji pod?v?m, jestli by nebylo jednoduch? n?kam nap?chnout aux vstup
> (ale zase bych musel ?e?it p?ep?n?n?). Mo?n? by to bylo nejjednodu???
p??mo
> za jednotku tuneru, ale ta asi neobsahuje stereo dekoder, pak by to neslo
> (nebo zakodovat do sterea?). Ma s tim nekdo zkusenosti?

Je to hodne jednoduche. Najdete IO ktery ridi hlasitost (obvykle jeste
loudness, tone, ...)
a najdete jeho vstup (treba od tuneru) (hledejte dva stejne eletrolyticke
kondiky u sebe)
a tam predradte miniaturni signalove rele (normalne koupite).
Ovladani toho rele si vyvedte ven a muzete ho automaticky prepinat pri
zapnuti MP3.

s p??n?m hezk?ho dne
Tom?? Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.