Odstranovani lepidla z displeju

Kamil Rezac krez7509
Středa Březen 17 14:53:47 CET 2004

Nevim jak je to ve Windows uplne presne,
ale treba Vam pomuze napsat ve WIN do prikazoveho radku:

ROUTE

a vypadne vam napoveda, nebo

ROUTE PRINT

pro zobrazeni aktualniho smerovani.

Ale berte to ohledne siti ve WIN jen jako "pokus o radu".

No a pokud potrebujete v siti nastavit adresy, pak mohou
byt bud pevne a napsane v kazdych WIN v kazdem PC
(coz je pro administratora site znacne nepohodlne),
nebo pres DHCP a pak musite sahnout do serveru, ktery
je prideluje a nastavit tam rozsah, od ktere po kterou
adresu ma pridelovat.

Pokud odpovidam na neco jineho, protoze jsem nepochopil
o co presne jde (moc jsem tento thread doposud nesledoval),
pak mne prosim omluvte, nebo mi napiste, treba na neco
spolecne prijdeme.

--
Jiri Bezstarosti