Jeste sit a IP adresy

Horký Ales HorkyA
Středa Březen 17 14:53:47 CET 2004

Pokud mne pamet neklame, tak Win se rozhodnou dle nastaveni IP a subnet
masky. Pokud vypocitaji, ze adresa lezi
mimo mistni sit (natematicky), nasmeruji se na IP ktery je zadano jako
gateway kde (alespon ja) mam nastaveny
port od routeru ale vsechno zalezi na dalsich nastavenich (router, proxy
.....). Osobne bych doporucoval
pouzi standardni nastaveni (A,B,C) a odpovidajici subnet masku.

A.

-----Original Message-----
From: Ivan Koz?k [mailto:i.kozak@tiscali.cz]
Sent: Friday, February 07, 2003 9:27 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Jeste sit a IP adresy

Zdravim,
prorad jeste laboruji se siti jak jsem jiz psal a zjistil jsem, ze cely
problem je v pouzitych IP adresach.
Nevite zda lze ve windows nekde nastavit rozsah IP adres pro mistni sit.
Standartne pouziva IP 192.168.............
jako mistni, ale ja potrebuji pouzit jine adresy (89.0.....) a ty se snazi
hledat jinde.
Neni nekde tabulka kde to lze prepsat nebo je win. tvrdohlavy.

Dik Kozak