Win2000, PPP a NAT

Jan Skalický skalda.hw-news
Středa Březen 17 14:53:45 CET 2004

>Potreboval by som poradit, aku metodu pouzit na stracovanie signalu z IRC (2 pravouhle signaly posunute o 90?) na jednocipu. Potrebujem spracovat signal do 100-150kHz s procesorom AVR. Uz niekolko hodin hladam na inete, ale neviem ako definovat podmienku hladania v Google (ako sa tomu hovori v anglictine).

Resenim je stavovy automat:

Stav  A   B
0     0   0
1     1   0
2     1   1
3     0   1

Vzorkuje se pravidelne dostatecnou rychlosti, podle soucasne a predchozi urovne vstupu se poloha pricita nebo odcita. Pokud je treba pri frekvenci 150kHz zaregistrovat zmenu faze 90st, bude treba vzorkovat nejmene 600kHz, radeji o neco vice. Dostatek MIPSu bude klicem k uspechu pri SW reseni.

Treba:

switch (stav){
  case 0:
  if (A==1 and B==0){