Win2000, PPP a NAT

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:53:45 CET 2004

Doporucuji ten linux,
Jsem co se nej tyce stale tezky neznalec, ale musim rict, ze jsem se
velmi rychle naucil to routovani pod nim alespon tak nejak nastavovat.
Mimochodem, od te doby co jsem se tal majitelem/spravcem routeru v
czfree, jsem se s linuxem szil tak, ze jsem i na sve pracovni stanici
absolutne prestal pouzivat wyhnilows :) a to tak, ze uz je na disku
vubec nemam
Jakub Ladman