DC-DC menic 12V->24V/1A

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:53:45 CET 2004

Dobry den,

Vcera jsem si cteni HW konference presunul na novy ucet u Tiscali.
Drive jsem k tomuto ucelu pouzival Seznam, ale zde maji i IMAP,
coz se mi hodi, abych nemel zmatek v tom, co jsem precetl v praci
a co doma. IMAP je super vec, ale fitry se v Outlooku daji pouzit
jen pro lokalni slozky, takze jsem musel oddeleni soukromych zprav
od konference vyresit filtrem, ktery jsem nastavil pres webove
rozhranni, primo u Tiscali. V Outlooku jsem mel nastaveno pravidlo:

Kde ??dek "Komu" obsahuje "hw-news@list.gin.cz",
P?esunout do "hw" slo?ky

To bez problemu filtrovalo vsechny zpravy, az na asi 5 chyb do roka.

Na Tiscali jsem nastavil toto pravidlo:

Pokud "pole Komu" obsahuje "hw-news@list.gin.cz",
p?esunout do slo?ky "HW".

Zde je ovsem vysledkem uspesnost okolo 50 %...

Zkusil jsem i zmenu na:

Pokud "jak?koli p??jemce" obsahuje "hw-news@list.gin.cz",
p?esunout do slo?ky "HW".

Ale vysledek stale stejny...