Zahada odesleho meraku

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:44 CET 2004

Dobry den,

Ode?el ni m???k pu510 (l?pe receno ICL7106 v nem). Meril jsem stridavych
50V na ss rozsahu 200V. Nech?pu naprosto vubec proc odesel, tohle by prece
mel vydrzet.

Ten merak mi poprve odesel na statickou elektrinu. Proste jsem sahl na
jednu elektrodu a dostal jsem ranu (merak taky). POo vymene cipu mi jeste
jednou odesel, ale bylo to pri mereni v impulsnim zdroji (pri rozsahu 600V
AC). No a pak az ted.

Nen? ale tam odesl? jeste neco jin?ho co to zpusobilo? Nemate nekdo tip co
by to mohlo byt? Omlouvam se za mozna hloupy dotaz, ale proste se mi tohle
odejiti nelibi.

Diky, JL.