DVD odchrana ala Macrovision

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:53:43 CET 2004

1. Existuji jiz hotova zarizeni - bezne prodavana, ktere se daji koupit
za cca 2200,- ktere se pripoji na vystup DVD a odfiltruji Macrovision,
no pro kutila zbytecne velka cena. Da se to postavit levneji myslim, jen
znat presne vsechny druhy macrovision a jejich specifikace :( Ale
vetsina techto zarizeni s Color Stripe II Macrovision chranou nefunguji.

Tento zpusob nedoporucuji.
2. Da se koupit napr. DVD prehravac Nintaus ci Cyberhome atd., ktere
Macrovision nemaji(tj. ikdyz je na DVD ulozeno ze se ma video signal
kodovat tak ho proste nekoduji - neprimichavaji do nej rusivy signal).
Toto je asi nejlepsi reseni.
3. Da se koupit zarizeni ci firmware, ktery se namontuje/nahraje (nebo
jen staci nekdy prerusit kontakt uvnitr DVD) do DVD a je to - zalezi ale
hodne na tom jaky mate DVD prehravac.
Toto je taky OK, ale problem je sehnat patchnuty firmware

Jinak se pouziva nekolik druhu Macrovision,  klasicke "udelatka", ktera
se stavely pro videa se pouzit nedaji (mozna tak na starsi DVDcka).

S pozdravem
Milos Sula

-----Original Message-----
From: prichy@volny.cz [mailto:prichy@volny.cz]
Sent: Saturday, February 08, 2003 8:11 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: DVD odchrana ala Macrovision

Dle mych informaci by melo jit o totez co na kazetach, ale data na disku
jsou "cista" pridava se to do signalu nekde po ceste. Existuji firmy,
ktere tam ten "matouci" signal nevkladaji - pak lze nahravat vse.

I kdyz jestli mohu poradit:
1) Lze koupit DVD prehravajici format SVCD
2) DVD cko se pak da ripnout na PC a prevest na SVCD (mpeg2)
3) vypalit na 2    placky a je to :)

Kvalita je velmi dobra a hlavne vecna ;-)
Ale to je na Vas

Prichy