ZIF patice

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:53:42 CET 2004

Neberte to osobne, ale pusobilo to spise dojmem, ze si autor drzi info
pod poklickou. Obrazky jsou zazrneny tak aby nebyly citelne detaily a
pod linkem dokumentace je stazeny jiny projekt, ze ktereho Autor jak
pise vychazel.
Z toho jsem ziskal pocit, ze jak schema tak i zdrojaky jsou pouze za
uplatu na objednani.

Bylo-li by mozno, samozrejme to uvitam.

Aigor