Win2000, PPP a NAT

Tomas Kozeluh mr.death
Středa Březen 17 14:53:42 CET 2004

Zdravim.

Mam takovy problem, ze kdyz vypalim konfiguracni bit
CPB, okamzite spadne do 0 take bit WRTD a WRTB+WRTC.
Kdyz necham CPB v 1, pak WRTD zustane jak potrebuji v 1.
Zkousel jsem to na IC-PROG softu. Muzete prosim nekdo
zkusit, zda Vam to dela totez (treba i s jinym softem
pro programovani) ? Zkousel jsem 2 kusy PIC18LF452 a
oba se stejnym vysledkem. Vsechno ostatni se do nich
vypali bez problemu.

Je to nemila komplikace, sice zrejme resitelna filozofii
nezamceni bootbloku a treba zakazem cteni jako z tabulek,
zakazem zapisu kde toto neni potreba atp., ale stejne ...

Muze prosim nekdo zkusit (nemusi to byt uplne hned),
zda se mu to chova stejne ? Nejak nevim v cem je ta chyba.

Stacilo by zkusit vypalit config:

CFG1: 2700
CFG2: 0F0F
CFG3: 0100
CFG4: 0085
CFG5: 8000 (nebo druhy pokus 800F)
CFG6: E00F
CFG7: 400F

a poslat co se nacetlo z config bitu, u mne to je:

CFG1: 2700
CFG2: 0F0F
CFG3: 0100
CFG4: 0085
CFG5: 8000 (nebo druhy pokus 800F)
CFG6: 000F  - tady spatruji tu "botu"
CFG7: 400F

Zkusil bych napsat i kus vlastniho softu pro vypaleni, ale
rad bych drive vedel, jestli to neni nejaka HW chyba tech PICu.
Ony PIC byly ziskany jako vzorky, tedy nemohou mit v tomto
treba nejakou chybu s tim, ze to u vzorku nevadi, nebo neco
chapu spatne ?

BTW, stacilo by to asi zkusit u cehokoli z PIC18Fxx2 a netreba
ani LF verze.

Predem velice moc dekuji vsem ochotnym.

--
Jiri Bezstarosti