Re: Schema pájecí stanice Solomon SL 20

MK info
Středa Březen 17 14:53:40 CET 2004

Dobry den,
uz niekolko dni sa trapim so "zobudzanim" AVR procesora AT90S8515 z
power-down modu.Robi mi to neskutocne veci, a uz naozaj neviem ci je
chyba v procesore, alebo robim nieco zle.Prikladam ukazku testu, ked
nastane prerusenie, ma sa rozsvietit LED.Na vstup INT0 je privedeny
1Hz signal z RTC (50:50).Nastavenie registrov som dal podla jednej
aplikacnej poznamky.A teraz, ak nastane prerusenie, bud sa procesor
zobudza, LEDka svieti, lenze nie vzdy. Proste LEDka blikne kedy sa
jej chce, niekedy ostane svietit aj ked uz prerusenie davno odznelo,
niekedy nezareaguje vobec a podobne..
Vrcholom vsetkeho je, ked za prikaz Sleep napisem prikaz nop. Vtedy
sa procesor prichodom kazdeho prerusenia resetuje a az tak blikne
LEDkou.Skusal som rozne kombinacie zapisu tychto riadkov, vzdy to
robi cosi ine, ale vzdy chybne-napr. Pol hodiny to ide OK, a potom uz
vobec.
Zaujimavostou je, ze ak ten isty algoritmus ponecham, len procesor
nebude chodit do power-downu ale len do idle-modu, bezi to na 100%,
aj ked tam kadeco dopisem vzdy je to OK.

prosim vas, ak niekto robil zobudzanie procesora z power-downu,
pomozte mi lebo pridem o nervy.Idle mi funguje, ale je vysoka
spotreba a pre mna je to neprijatelne.
Vdaka
JAno

	ldi	TEMP,$30
	out 	MCUCR,TEMP	; nastavenie INT0
	ldi	TEMP,$40
	out	GIMSK,TEMP	; zapnutie INT0
;********************************************************************

;********************************************************************
;                   hlavna slucka, kde bude zaspavat
;********************************************************************

	sei
slucka:

	ldi	TEMP,$40
	out	GIMSK,TEMP	; zapnutie INT0

	sleep
	                    <- tu nesmie byt nic, lebo sa stale
resetne
	rjmp	slucka
;********************************************************************
blikni:

	sbi	PORTC,4

	;rcall	DEL1ms   <- ak sa tu daju oneskorenia, ovplyvnuje to
vysled                       ok
	;rcall	DEL1ms
	;rcall	DEL1ms
	;rcall	DEL1ms