Programator GALu

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 14:53:40 CET 2004

Tiez si myslim, ze aj ten Vas clanok so schemou ako aj povodny program (ten
odkaz) je dostacujuci pre pracu s tymito obvodmi. Podla toho povodneho
clanku sa mi podarilo naprogramovat GAL cisto iba kablami, bez elektroniky.
A tiez som z toho pochopil ako presne sa tieto obvody programuju. Vdaka
tymto dvom clankom dokonca ucim decka na priemyslovke s GALmi pracovat...

Jaro