MAX4314 ci jiny videoswitch

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:53:39 CET 2004

> No je tam hezky nazev souboru, logo PDF, ale to je vsechno. Kliknout neni na co. Tedy alespon u me to nefunguje.
> --

Tak jeste jednou pro vsechny dele chapajici :-))

JE NUTNE SE ZAREGISTROVAT A PRIHLASIT - PAK JE TEPRVE MOZNE DOWNLOADOVAT

Je to naprosto jasne napsane v zahlavi stranky. Registrace je nezavysla na www.mcu.cz - je nutne se extra zaregistrovat i na www.mcu.cz/atm
Do dneska se zaregistrovalo 3611 uzivatelu (jiste, nekteri nekolikrat), ale pouze cca 20 ma zoufale problemy pochopit nasledujici vetu:

Upload/download legal materials only for registered users (this regisration is different from MCUserver), size limit for uploading files is 10MB, bandwidth limit is currently unlimited.

S pozdravem
MK