Re: Schema pájecí stanice Solomon SL 20

MK info
Středa Březen 17 14:53:39 CET 2004

> Ale no tak panove, za nejakych ubohych 1500 si koupim
> SL20 novou a nebudu shanet nejake schema :))).
> Prece nebudu opravovat neco (k cemu jinemu bych potreboval
> schema), na co si za dobu opravy vydelam necim jinym 2x.
> A kdyz to bude neco uplne trivialniho, zase nepotrebuju
> schema.
>
> Z toho plyne pouceni: Nejsem tak bohaty, abych si mohl
> dovolit neco opravovat misto koupeni noveho :).
>
> Doufam, ze trochu legrace nepohorsi a odlehci tema, nez
> si date vzajemne do repy po vsech tech smajlicich :).
> - uz se perou ? :))).

Minuly tyden jsem nenastaroval auto. Mozna svicka, mozna dosel benzin, mazna neco jineho. Kdo se v tom ma hrabat. Presne v duchu Vasich slov jsem si dosel v patek koupit nove. Ted se mi zacina zdat, ze se nejak divne zaviraji dvere od balkona. No nic, skocim do realitky a pres weekend nejak sfouknu stehovani. :-))

"Vesmir a lidska hloupost jsou nekonecne. Tim druhym jsem si jist" - ze by Einstein ????

S pozdravem
MK