Schema pájecí stanice Solomon SL 20

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:39 CET 2004

| Odes?latel: J. Rotta <rotta@rotta.cz>
| No nez si takhle komplikovat zivot (zvlaste kdyz odkaz na druhou pajecku
je funkcni bez prihlasovani) to radsi sluzby MCU ozelim.
| --
| Dele chapajici Rotta

No a jak MK muze potvrdit, nejste dele chapajici sam. Teprve az nekdy ted
se mi podarilo stahnout kyzenou dokumentaci.

Ona je tam totiz v miste kam byste urcite nekliknul (druha tretina radku -
skoro uprostred mimo naprosto vsech logickych klikacich mist) takova
podivna ikonka s sipkou na takove skarede sedive cosi a ono to znamena
download.

Tedy muzu potvrdit, registrace samotna nestaci, musite jeste kliknout na
misto, kde byste download urcite neocekaval, ale stahovat mi uz jde!

Zkuste to taky tak a uvidite.

JL.

DOWNLOADOVAT