Vzorky od Microchipu / MAXIM

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:38 CET 2004

Ano, zkusenosti jsou. Ozve se Vam CODICO a bude
z Vas loudit hromady informaci. Vzorky objednane
pred novym rokem doposud nemam, ale ani se moc
nedivim, protoze moje odpoved na jejich dotazy
obsahovala v kazde vete "hlavne mi poslete ty vzorky",
protoze tolik dotazu mi na zadost o vzorky jeste
snad nikdo neposlal - vetsinou stacilo k cemu to bude.
Takze jsem se pro ARMy obratil na Cirrus, treba
to bude lepsi - ono kdyz do neceho mate davat
nejakou soucastku a je to pro seriovou vyrobu,
jste citlivy na jakoukoli komplikaci s dostupnosti
i v prvni fazi seznameni se :). Nakonec kdyz budou
vsichni zlobit, tak si pro zacatek par kousku koupim
s prehledem u DigiKey.

Prosim neberte to jako kritiku kohokoli, proste je mi
jasne, ze si vzorky objedna klidne hromada lidi, co
s elektronikou nema nic spolecneho a pak to klidne
hodi do kose, ze to k nicemu neni, hlavne ze to dostanou
zadarmo a proto chapu i to, ze se proste tomu vyrobci
a distributori brani jak umi. Pokud tedy chcete soucastky
bez hromady dotazu a cehokoli jineho kolem, objednejte
si je radeji u nejakeho distributora a v pripade velke
potreby, klidne i za morem - vysledny produkt to pak
musi bohate zaplatit - jinak by se prece nevyplatilo to
vubec delat :).

--
Jiri Bezstarosti