OT:RE: Schema pájecí stanice Solomon SL 20

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:53:38 CET 2004

To jsem si myslel tak?. Pak jsem zjistil, ze vysypat popeln?ky mi d?
m?n? pr?ce a trv? krats? dobu nez ta koup? nov?ho. A to nemluv?m o
pap?rov?n? na ??adech. Nav?c vyhodit obsah popeln?ku se uk?zalo
snazs? nez nacpat aut?k do popelnice.
	U plynov?ho kotle to bylo jest? hors? neb je p?isroubov?n ke zdi!

Radek

Dne 12.??nor?2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Nove auto jste si mel koupit hned jak stare melo plny popelnik
> a vyhnul byste se tak i neprijemnemu faktu, ze muze take dojit
> benzin.
>
> Boze, jak jsou lidi dnes neprakticti :))).
>
> --
> Jiri Bezstarosti

Reklama:
Mall [mo:l] - promen?da, ?irok? alej, n?kupn? st?edisko (velk?)
Internet Mall - profesion?ln? n?kupn? galerie na Internetu (http://www.mall.cz)