Re: Interface - vlastní klávesnice v PC

Imro Konkol konkol
Středa Březen 17 14:53:34 CET 2004

Zdravim,

tak na zaciatok by som urcite doporucil vybornu knizku Komunikace mikrokontroleru s okolim (http://shop.ben.cz/detail.asp?id=120921). Su tam podrobne popisane rozne metody komunikacie vratane PC klavesnice. Odtial je len krocik k vlastnej implementacii.
Zacat sa da aj na: http://www.simandl.cz/stranky/elektro/keyboard/keyboard.htm alebo http://www.beyondlogic.org/keyboard/keybrd.htm

Prajem pekny den.

Imro Konkol

P.S.: Sorry za reklamu (BEN sa isto potesi :), ale ked je nieco naozaj dobre...

  ----- Original Message -----
  From: Jan Linhart
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Wednesday, February 12, 2003 9:38 PM
  Subject: Interface - vlastn? kl?vesnice v PC

  Ahoj,

  Doufam, ze muj dotaz neni priliz utopicky.
  Jeste nikdy jsem neresil pripojovani nejakych
  periferii k PC - natoz seriovou komunikaci...

  Potreboval bych do PC privest informace o
  stisku asi 10ti klaves - povelu.
  (pro zatim, pozdeji by se mi libilo i teplotni cidlo)

  Napadlo me pouzit stare klavesnice a naletovat
  na brouka mych 10 tlacitek. Prace s nalezenim
  tech spravnych vyvodu byla potupna a neprogresivni. :-(
  Nakonec jsem prisel na to, ze je kazda klavesnice
  jina a tudiz - tudy cesta nevede.

  Nyni premyslim, jestli za pomoci nejakeho jednocipu
  vyrobit klavesnici zcela vlastni nebo vyrobit neco primo
  na RS232. Programuji v D6 (Delphi) a NIKDY jsem nic
  podobneho nedelal a ani netusim, kdo by me mohl
  nasmerovat na spravnou cestu, pripadne doporucil?
  nejake komponenty.

  Pekne prosim .... nenasla by se tu dobra duse, ktera
  by me rekla, kterak to udelat?
   - jako klavesnici ....(bastl, ale v pripade linuxu by by nebyly starosti s drivery...)
   - s pomoci RS232  + JAK na to? Free komponenty nebo API funkce?
   - vyrobit "jakoby" my?
   - vycarovat neco na USB1

  Nejsem silny hardverar, ale programovani se nebojim.
  Kdyby tak nekde byly priklady pro jednocip - schema DPS,
   ukazky pro ty Delphi versus API na RS232 ... ?

  Dokazal by Jste me nekdo poradit?

  predem diky velice

  ......Jan Linhart