Fw: lcd z notebooku

Pajpach pajpach
Středa Březen 17 14:53:30 CET 2004

Je tak pro zajimavost, tohle je zatim jediny e-mail, ze vsech pokusu
co zatim byly, ktery mam cesky. :-)
Vsechno ostatni byl paskvil. Pouzivam Eudoru 5.2 pod win2000.
Predpokladam ale, ze az tento e-mail opusti muj stroj bude cestina
opet upravena postovnimi servery do paznaku. :-(
Jsem konzervativni a pisu a budu psat bez hacku a carek.

Masinka