OT: RE: TEST - UUENCODE/ISO 8859-2

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 14:53:30 CET 2004

Jenom bych podotknul, ze predlohy delam na inkoustovce HP 3820 (co jsem utopil laser) na obycejny papir pri nastavenem nejtmavsim tisku, papir zpruhlednim Pausklarem a kvalita spoje je zcela stejna jako z filmove predlohy. Takze tisk na folie a filmy mi pripada nadbytecny. Ale asi hodne zalezi na tiskarne.
Nicmene, pokud to jde, pouzivam kvalitni filmove predlohy.
--
Rt

P.S. Co se tyce skladovani NaOH, nejlepsi misto je asi hned vedle lahve s FECl3 nebo HCl. A tyhle chemikalie potrebuji i plotriste :-))

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.