Ochrana zarizeni

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:53:30 CET 2004

Jo jo, taky mam v supliku par vyprodejovych modelu, a vypaleni PROM,
nebo GAL me taky napadlo, jen nechapu, co je tak nestandardniho na 0-F
pri takovem mnozstvi typu soucastek.. Copak nikdo nepotrebuje zobrazovat
hex cisla ??? :-(

PS: Kdyby se jela seriova vyroba, jak by jste to resili ? Napada me asi
jedine jednocip, ten mi vychazi jako nejlevnejsi pro cca 4 a vice
sedmisegmentovek :-)

Aigor