Re: Pocitaci rele

zdeněk šír sirzdenek
Středa Březen 17 14:53:28 CET 2004

Zdravim
Telefonaci jich meli v ustrednach tuny. Mechanicke ustredny myslim
nekde jeste jedou ale rychle ubyvaji. Jiste budou mit zasoby
nahradnich dilu. Zkusil bych zhavit zamestnance telecomu. Ovsem, bude
se to hodit jen na domado. Jestli mluvim z cesty, tak mne omluvte.
Z.Sir

Reklama:
Vyzkousej Aquafresh Whitening system - pro zarive bile zuby, intenzivne svezi dech a cela Tva usta. Soutez o 10.000,- Kc na party s prateli! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43403%26url=http://www.icewhitening.cz