led pole

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:53:28 CET 2004

Zdravim
Taky mne to trapi.Zkusil jsem a nejde. (V.4.08). Pady jsou plne bez
ohledu na nastaveni. Muzete prosim rici, o jakou verzi presne slo?.
Popr. muzete poskytnout instalacni soubor.
Diky predem

Dne 13.??nor?2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Me se to kdysi podarilo osidit tak, ze jsem nejprve zvolil nejaky format,
> kde to prepnout slo. Tam jsem odskrtl at to kresli diry. A svete div se,
> kdyz jsem se vratil na HPGL, byla tam tato volba sice stale nepristupna ale
> tentokrat prepnuta tak, aby to diry kreslilo :-)))).
> Prosim berte to s rezervou, uz je to dost dlouho a presne uz si to
> nepamatuji. Ale nejak takto to bylo - zkousejte. Od doby, kdy pouzivam
> fotocestu nemam potrebu se trapit takovymi hloupostmi.
>
> 	Martin - OK1UGA

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz