Pripojeni pres mobil na internet

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:53:25 CET 2004

Vyvoj podobneho displaye jsem mel jednou prilezitost sledovat a musim
potvrdit, ze to opravdu neni legrace. Nejdriv se to nezdalo, ale
postupne vyplavalo tolik "drobnych technickych problemu", ze se cela
koncepce nekolikrat predelavala a vyvoj se tahnul a tahnul spoustu
mesicu. Dodnes si vsimam na LED panelech, hlavne tech maloseriovych a
kusovych stejnych problemu, jake se resily tehdy. Proste nic pro
zacatecnika.

Ales Prochaska