NF generátor

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:24 CET 2004

| Odes?latel: Krucinsky Ladislav <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
| Vazeni kolegove
| V konstrukcni priloze AR 1986 vysel navod na NF generator ktery byl
schopen preladit pasmo 20Hz - 20kHz naraz na jednom dvojitem potenciometru
50k. Od te doby uplynulo dost vody aby to nekdo postavil na lepsich
soucastkach s nizsim zkreslenim. Nevite o nejakem navodu ? Rozhodne ale
nechci navod na generator ktery sinusovku tvaruje diodami ci jinak. Jde mi
o RC oscilator akorat se sirokym preladenim.
| Dekuji za tip. (Google jsem zkousel, dostal jsem par informaci na
docenty, kteri NF generatory meli jako svou dizertacni praci a par nabidek
na nakup hotovych pristroju.)

Max038. Ten to sice tvaruje diodama, ale stare typy mely K kolem 0.5%, nove
maji 3-5% :(((

JL.